čtvrtek 26. září 2019

Milujete papír? Seznamte se s Jitkou!

Poslední dva roky se věnuji vizuálnímu myšlení, sketchnotingu a objevila jsem skvělou akci pro milovníky a milovnice tvoření a papírenského zboží, deníků. Organizátorkou akce MEET PAPÍR je Jitka Štádlerová. Je lektorkou, koučkou a mentorkou a vydala se tímto směrem. 


Blog osobního rozvoje - Chci změnu

1.) Kolik času v současné době věnuješ tréninkům, mentorování a kolik projektu MEET PAPÍR?
Řekla bych, že to mám rozdělené jako jakousi trojnožku – i když ne všechny nohy jsou stejně dlouhé 😊. Ta nejdelší je právě lektorování a mentoring. Nejenže mě inspirace a předávání zkušeností a osvědčených technik baví, ale především vidím, jak je užitečné ukazovat lidem cesty, jak nalézt řešení, jak změnit úhly pohledu, jak si začít plnit svoje přání i cíle.

Pak mám svoje vydavatelství – zatím je na trhu Cestovní deník a Deník

radosti, úspěchů a vděčnosti a doplňky k nim. Mám plno plánů, co všechno by ještě mohlo spatřit světlo světa, jen kdyby byly dny nafukovací 😊. A čerstvě se mému zájmu těší právě MEET PAPÍR – nápad vznikl loni v červenci, loni byla akce jen jedna, letos bude akce v Praze 19. 10. a nově i v Brně 5. 10. 2019

2.) Co ses ty sama naučila? (organizace atd.) 
Chci změnu - blog osobního rozvpoje 
Nikdy jsem tak velkou akci nepořádala, takže jsem se toho učila a učím opravdu hodně, dělám v podstatě všechno sama (s úředničinou pomáhá manžel a s něčím kamarádka), tedy od logistiky přes marketing atd. Překročila jsem xkrát svoji komfortní zónu 😊, ale jen tohle nás posouvá dál.

Akce jako taková mi dala strašně moc: zkušenosti, networking, praxi i posun v sebevědomí, že něco takového dokážu udělat. Znovu jsem si také potvrdila, kolik práce je za různými projekty a že fandím všem, kteří se do něčeho pustí. A tím se dostávám k tomu, že jsem vědomě začala více nakupovat u malých výrobců, lidí, kteří sami věci vyrábí.

Pro mě je také navíc velmi zajímavé, co všechno se otevře, když začneš něco dělat. Opustíš vyjeté koleje a jdeš do něčeho jiného. Pustíš se nějakým směrem, vykročíš, a pokud jsi tomu otevřená, tak najednou se začnou rýsovat jiné možnosti, projekty. Ale to ty taky dobře znáš 😊. 


3.) Co dál... Plánuješ obdobné akce v dalších městech?
Chci změnu - blog osobního rozvojeZatím ne. Myslím, že je fajn, že se akce uskuteční nejen v Praze, ale i v Brně, je tedy dostupnější pro milovníky papíru z různých koutů republiky, ale rozšíření do dalších měst neplánuji. Chci zachovat i jedinečnost akce a mít to jako „svátek papíru“ 😊, ten taky nemáme každý den.

Rozšíření vnímám spíš v tom, přinést více workshopů – možností si věci vyzkoušet, a v tom, že podchytím opravdu všechno, co lze z papíru udělat 😊.

Brno bude zajímavé i tím, že mám zájem ze strany slovenských tvůrců, z nichž někteří se na akci budou také prezentovat, a jistě se najdou i slovenští návštěvníci, z Bratislavy - je to do Brna kousek. Mám však v plánu navazující aktivity, právě nyní jsou v přípravě, takže zatím víc neprozradím, ale už brzy na www.meetpapir.cz


 4.) Jde o účast výrobců, nebo jsi něco připravila i pro ty, kdo tvoří? Mají možnost ukázat své výtvory… jak používají ve tvořivé praxi deníčky, diáře apod.? 

Akce je to prodejní, tedy u všech vystavovatelů si můžete jejich zboží zakoupit. Největší výhoda akce MEET PAPÍR je ta, že většinu nabízených produktů nenajdete v kamenných prodejnách (nebo jen v pár vybraných), ale na MEET PAPÍR je nejen uvidíte, zjistíte, jak vypadají ve skutečnosti, jak je jejich tvůrci vymazlili, a ještě navíc si s autory popovídáte, osobně je poznáte. 
Chci změnu - blog osobního rozvoje


Zjistíte, proč udělali právě tuhle vychytávku a jak vám může pomoci, k výrobku, který si koupíte, máte najednou jiný – osobní vztah. Chci, aby MEET PAPÍR bylo skutečné SETKÁNÍ. A navíc jsou zde také workshopy – třeba si vyzkoušíte moderní lettering, tedy krasopsaní, dozvíte se a naučíte jednoduchou techniku ze zentangles nebo si vyrobíte deník. 

5.) Změnilo se to, jak tě vnímají ostatní díky tomu, že připravuješ takovouto akci? 

U lektorů, kteří dlouhodobě školí, je časté, že už dlouho ty věci nedělali, že o nich prostě jen mluví 😊. A já říkám, že to, co dělám, to školím; co školím, to dělám – proto mám vydavatelství, proto i tahle akce. Samozřejmě účastníci seminářů velmi dobře poznají, co je vyčtené, naučené a co prošlo praxí, v tomhle mám tu velkou výhodu. 

Třeba když líčím, jak se soustředit, když děláte naráz na čtyřech projektech v jednom dni, jak kreativně tvořím nápady na propagaci tak, aby vás moc nestála a měla široký dosah, všechny techniky time managementu nebo prodeje znám opravdu nejen teoreticky. 
Chci změnu - blog osobního rozvoje
Myslím, že pro některé účastníky jsem i jakousi inspirací – nebát se jít si za svými sny, zkusit něco, co nikdy nedělali.

Hodně školím pro maminky vracející se po RD do pracovního procesu – některé z nich budují svoje podnikání – a u nich vidím, jak „nasávají“ zkušenosti, jak se do něčeho skutečně svého a jedinečného pustit.


Jitko, děkuji Ti za rozhovor. Držím palce, ať se akce povede a přijde co nejvíce nadšenců "papírů". Já rozhodně celou akci budu sledovat, protože taky patřím k milovníkům deníčků a zápisníčků, ale bohužel se akce nezúčastním, protože hledám inspiraci pro své zápisky na cestách po Evropě.

Mějte se fajn,

Zdenka


Instagram: Zdenka_kresli
Cestování: Život naplno
Portofolio: Zizitom


Pokud se vám článek líbil, sdílejte jej a doporučte jej tak ostatním – děkuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...