čtvrtek 16. března 2023

Zamilovala jsem se do Procreate!

Zamilovala jsem se do Procreate! 


Je to grafický program, který mi umožňuje kreslit, tvořit digitální produkty, jednoduché animace i prezentace na mém iPhonu nebo iPadu. Stačí si ho jednorázově zakoupit a cena je 250 Kč pro iPad. 


A to vše pomocí tužky, kterou mohu používat na kreslení, psaní a čmáraní. Ano, na začátku jsem si musela trochu zvykat na kreslicí plochu, ale teď už jsem na programu úplně závislá!


Chcete kreslit, ale odrazují vás videonávody
v angličtině?


A protože většina návodů je v angličtině, rozhodla jsem se vytvořit českou verzi a nahrála jsem videonávody na svůj YouTube kanál „Jaknastartovat změnu“. A zájem byl! 


Najdete si playlist s názvem Procreate. Je tam základní seznámení s funkcemi, práce s textem, co jsou vrstvy, druhy štětců, Clipping mask - funkce...


Ať už se jedná o rekvalifikaci, tvorbu videonávodů formou sketchnotingu, nebo tvorbu vlastních obrázků na web, Procreate se stává stále populárnějším.


A teď nejlepší zpráva – vytvořila jsem videokurz Procreate s podrobnými instrukcemi a Sešitem, který vám pomůže zvládnout základní funkce programu. 


A jaké jsou ohlasy? 

Nadšení a spokojenost! Kdo ho využívá? Maminky na rodičovské dovolené, manažeři, e-shopy, rekvalifikující se lidé nad 50 let a lektoři, kteří tvoří studijní materiály. Zkrátka, Procreate může být užitečný pro každého, kdo chce tvořit digital art, prezentovat a tvořit a využívat digitální produkty. 


Také si zamilujte Procreate! 


Pokud jste se ještě s Procreate nesetkali, zkuste si ho najít a podívat se na něj. Navíc v něm můžete nejenom kreslit, ale tvořit videa a animace.

Mějte se fajn 

Zdenka

Kurzy, workbooky: www.edux.cz/e-shop
Youtube: Jak nastartovat změnu


Užitečný článek? Podělte se o něj se svými známými na Facebooku. Děkuji. Připojte se k mým odběratelům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...