úterý 16. února 2016

Pokec s úspěšnými aneb nakažte se úspěchem

Posloucháte rádi příběhy? Nabíjí vás energií, že někdo něco dokázal? Přemýšlíte o tom, kdo co řekl a jak to může souviset s vámi?  Koučuji, vedu tréninky a stále jsem poslouchala různé příběhy klientů. Co je spojovalo? Změna, odvaha a motivace.

Někdo touží po změně, ale neví jak ji uskutečnit. Hledá motivaci a podporu někoho, kdo ho bude nakopávat. 

Blog jsem začala psát právě proto, aby se zde lidé vraceli, získávali tipy na knížky a seznámili se s různými technikami, které lze využít v osobním rozvoji. Někoho podporuje kamarádka či partner, ale jiný nemá nikoho. Tak jsem našla formu podcastu, což je takové malé internetové rádio a jde o audionahrávku.

Sedíte doma, venku, jedete v autě a posloucháte. Chtěla jsem najít schopné muže a ženy pohybující se v rozmanitých směrech. Jen tak poznáte, že úspěch je různorodý. Pro každého představuje něco jiného - prosperující firmu, možnost cestovat a zároveň pracovat s rodinou - žít jako digitální nomád anebo být užitečný druhým. Někdo vymyslel pro lidi různé aplikace, které jim zjednodušují život. Další povzbuzuje zdravotně postižené a dodává jim sebedůvěru.

Jak jsem postupně poznávala různé typy lidí, hodně jsem se učila i já sama. Po každém rozhovoru jsem odcházela nadšená a plná elánu. Hledala jsem největší zajímavosti, o kterých můj host mluvil. Vyzvídala jsem tipy ohledně knížek, citátů, on-line aplikací, které hostovi pomáhají při práci. Zajímaly mě jejich životních zkušenosti a poučení.


První reakce na spuštění podcastu úspěšných? 

 
Mým cílem bylo upoutat lidi. Hýbat sebou, hlavně posluchači a občas i s některým z hostů, tak je to bonus pro mě. Podle reakcí kamarádek jsem pochopila, že budu dělat malou osvětu a donutila jsem se taky něco naučit. Některým lidem došlo v průběhu poslouchání hovorů, že asi nepracuji na správném místě a měli by podniknout něco se svým životem, vydat se na pouť a ujasnit si myšlenky.

Navíc jsem chtěla ukázat, že nejenom mluvím, koučuji atd. Prahla jsem po tom, aby bylo vidět, co všechno dělám, abych podpořila smysl své práce konkrétním cílem a co nejblíže se přiblížila dalším lidem.




Co to pro mě znamenalo?

Naučit se mnoho nových věcí, překročit zónu pohodlí a přesvědčit podnikatelé, aby šli se mnou do prvních rozhovorů i přesto, že projekt ještě neviděli a důvěřovali mi. O něčem jsem si myslela, že to půjde jako po másle, ale opak byl pravdou.

Občas jsem se zapotila a velmi zlobila, to je při změnách normální, takže věřte mi, že změny a překonávání vnitřních bariér znám velmi dobře. Naučila jsem se pracovat s mikrofonem a také to, kdy a jak se ptát a soustředit se přitom na směr rozhovoru. Stále se učím. Poznala jsem velké množství zajímavých lidí a učím se i od nich. Poslechněte si, co jsem se naučila z rozhovorů.


Závěrem:

Plním si svůj sen. Pracuji s lidmi, mluvíme spolu a zároveň dobíjíme baterky dalším jedincům. Já mám po všech rozhovorech vnitřní energie na rozdávání. Práce bylo a je hodně!!!! Staňte se taky fanouškem
Zdenčina pokecu a získejte dávku vitality. Rozhovory můžete poslouchat přímo na webu anebo stáhnout na svůj telefon či tablet. Jste volní a můžete u toho dělat cokoliv! Budu ráda za vaše reakce a podněty.

Moje doporučení:

Pokud se vám některý z hostů líbil a zahýbal tím vaším životem, napište mi nebo napište do komentářů! Motivujete mne do další „zábavné práce“ vyhledávání zajímavých hostů.


Mějte se krásně

Zdenka

E - book: Digitální, nezávislí a volní

Kurzy:
 
www.edux.cz 

Ebook
Kaizen- chci změnu
Podcast:
Zdenčin pokec - podcast úspěšných
Koučink:
 
www.kouc-koucink.cz

Užitečný článek? Podělte se o něj se svými známými na Twitteru, Facebooku a jinde. Děkuji. Připojte se k mým odběratelům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...