čtvrtek 10. března 2016

Probudím v sobě princeznu

Na sklonku roku jsem se rozhodla strávit Vánoce a Silvestr tak trochu jinak. Bez tradičního stresu a úklidu. Jednoduše odjet, odpojit se od stereotypu a užít si konec roku v klidu. 

Chci změnu - blog osobního rozvoje
Když jsem se vrátila, tak jsem kvůli plánovanému focení navštívila Studio Proměn KK
Moc se mi do toho nechtělo, říkala jsem si, že to není pro mne to pravé a navíc jsem měla v minulosti z jiného místa špatnou zkušenost. Líčení mi nesedělo. Cítila jsem se zmalovaná a spíše než domů jsem měla vyrazit někam jinam 😉. Doma zaváhali, odkud jdu a kam se chystám?

No, zvědavost nakonec zvítězila. Usoudila jsem, že pokud se chci fotit, je potřeba se trochu zkrášlit, upravit a nalíčit. Když mi kamarádky daly tip, tak jsem si řekla, že nový rok zahájím předsevzetím – pečovat o sebe a užít si ten čas jenom pro sebe. Vyrazila jsem plna očekávání.


Jak to dopadlo? 

Prožila jsem příjemné odpoledne. Člověk se zklidní, vnímá různé vůně, doteky a je to čas jen pro něj. Jednoduše zavřít oči a vnímat své myšlenky, starosti, ale především pohodu. Soustředit se na své pocity, načerpávat energii a zároveň aktivovat i vlastní vitalitu. Je příjemné vidět samu sebe jinýma očima. Navíc získáte inspiraci, jak vás vidí ostatní. U Katky jsem byla mile překvapena:)

Co jsem si v průlomu roku uvědomila?

Hodně času věnujeme jiným. Někdy je fajn si ukrást čas pro sebe a klidně i v jiné formě než obvykle. U mě to byla masáž obličeje i očí, líčení a focení. Masáž očí mi opravdu prospěla, trávím hodně času u počítače, tak se mi fakt hodila. Bylo zajímavé vnímat pocity – nejdříve štípání, jehličky, pak hřející maska a nakonec jsem měla pocit uvolnění a dokonce i dojem, že i více vidím. Takové rozjasnění.

Závěrem:

V poslední době vedu kurzy zaměřené na sebepoznání či workshop Cesta k úspěchu. S ženami jsme dělaly vnitřní úklid duše, porovnávaly životní hodnoty, mluvily, v čem jsou dobré, co umí a zároveň jsme zjistily, že toho doma i v práci zvládají opravdu hodně, jenom tomu nevěnují pozornost a berou to jako samozřejmost. Vždyť přece nic tak zvláštního neumíme! Dámy to je ale omyl! 

První vystřízlivění přišlo, když jim kolegyně začaly sdělovat, jak je vnímají. A odměna pro mne? Některé řekly, že konečně začnou věnovat čas i sami sobě, že díky školení a kolegyním jim to konečně došlo. Možná mohou některé dámy vyrazit na masáž

Chci změnu - blog osobního rozvojeCo se týče mě, mám ráda komorní a osobní prostředí, které mi při masáži a líčení poskytla Katka, majitelka Studia Proměn KK, a že jsem se cítila jako v bavlnce! Pokud jste z okolí a umíte být občas zdravě egoistické, zajděte tam. Užívejte si ´zlatých ručiček Katky' a vnitřního klidu, harmonie. Zastavte se a zpomalte, o to pak rychleji vyrazíte do dalších aktivit! Hledáte krátké tipy k nakopnutí? Podívejte se na můj Youtube kanál - Jak nastartovat změnu.


Moje doporučení:
Je fajn dávat, ale je dobré i brát. Zažívat v životě rovnováhu. Účastnícím workshopů říkám, aby se měly rády a pečovaly o sebe. "Trénujeme břicho, nohy, zadek. Ale trénujeme taky vnitřní sílu?" Jane Fonda. Focení dopadlo dobře i přesto, že focení nesnáším. Usmívat se na povel je moc těžké.

Jak to máte Vy? Pečujete dostatečně o sebe? Důležité je, aby byla legrace a mít nadhled. Hlavně se nebrat tak vážně. Třeba si odpočiňte poslechem mého pokecu, což jsou rozhovory s úspěšnými lidmi v projektu Zdenčin pokec:)

Mějte se krásně

Zdenka

InstagramZdenka
Kurzy: 
www.edux.cz 

Ebook
Kaizen- chci změnu
Podcast:
Zdenčin pokec - podcast úspěšných
Koučink:
 
www.kouc-koucink.cz

Užitečný článek? Podělte se o něj se svými známými na Facebooku a jinde. Děkuji. Připojte se k mým odběratelům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...