pondělí 26. října 2015

Nevytvářejte budoucnost plnou omylů

Mají ještě předsevzetí smysl? Mnohými na konci roku zavrhované. Konec roku k takovým myšlenkám svádí. Už jste předsevzetí dávno odsoudili? Na co si je dávat? Stejně je nikdy nedodržíte a všem jste pro smích. Některých se stále drží víra, že je přelom roku jakýsi magický. 


Chci změnu - blog osobního rozvoje
Vypusťe své přání do světa
Je to nová příležitost začít s čistým štítem. Přichází obrovská šance v životě něco změnit.

I na mě to působí. Když se dívám z okna na oslavy, barvy ohňostroje na obloze, doma vůně stromečku, svíček, tak přivítám nový rok se sklenkou chladivého šampusu v ruce. 


Připíjím hlavně nenalezeným šancím a možnostem. Úžasné! Kladu si otázku: nový roku, co mi přineseš? Jaký budeš? Lepší? Horší? Co moje rodina? Kam nás cesty zavedou?

Co nejčastěji tíží lidi?

Předsevzetí ohledně stravování, zdraví či naučit se cizí jazyky. O Vánocích jsem něco přibrala a s věkem je metabolismus pomalejší. Kde vzít pevnou vůli zhubnout? Najít si novou práci, protože už mám té staré dost. Štve mě  všechno - šéf, kolegové a nedocenění.

Co takhle nový vztah? Už mám dost opakujících se krátkodobých vztahů, chci rodinu, muže, který bude denně po mém boku, vyslyší mě, pohladí mě, podpoří mě, vynadá mi a pohádá se. Topíte se ve smutku, samotě anebo odloučení? Možná jste na sebe přísní a dáváte si gigantické nesplnitelné cíle.

Nenáročná cesta k vysněné změně

Kalendář se přehoupl. Je 1. 1. 2016. Začínají mi přicházet také emaily - chtěla bych začít s koučováním... Jsou podobné a je jich více, když se spojím s jejich autorkami, 90 % z nich nakonec od svého původního záměru odskočí. Můžete se taky zapojit do mého projektu 365 otázek:) Na každý den 1 otázka, o které můžete přemýšlet a hledat na ni odpověď. Ne, už nechci koučovat je to drahé, myslela jsem si, že to stojí méně atd. Kolik by byly ochotné investovat do změny, která jim ulehčí život a přinese do něj uspokojení a radost? Pisatelky mi ani neumí odpovědět.

Je to euforie, která časem opadne a přijde zase další v roce 2017 a situace se zopakuje. Když už přestřihnete šňůrku ve stejném vývoji a změníte se, tento smutek se už nebude opakovat...


Ano, doba, kterou chceme věnovat sobě, stojí peníze, čas, úsilí a důležitý je zodpovědný vztah sama k sobě. Důležitá je vytrvalost a touha prožívat svůj život jinak. Být zdravý, šťastný, usměvavý, spokojený, zažívat pocity účinné seberealizace a žít v harmonickém vztahu.

Překonávejte překážky s úsměvem

Dostávám dotazy – a to se mi po přečtení ebooku změní život? Po přečtení určitě ne. Chci vás upozornit, práce s ebookem je důležitá – zajišťuje přemýšlení, poctivé vypracování úkolů a být čestný sám k sobě. Hlavně vytrvalost. Kaizen je skvělá technika pro ty, co nemilují výzvy, ale hledají jistotu, že změnu zvládnou. 


Chci změnu - blog osobního rozvoje
Neslibuji, že vás kniha změní - to ne, to VY sami. Je to o hledání motivace, důvodů, proč se do toho pustit, jak si stanovit cíle a důsledně je dodržovat, abychom se nepřepínali a zároveň byli stále motivovaní.

Na cestě se objeví překážky, pomocí příkladů zjistíte, jak je zdolat. Ebook - Kaizen chci změnu pracuje s japonskou filozofií Kaizen, která díky malým krokům odblokuje v mozku naše obavy a strach ze změny.

Doporučení: 

Motivujte se v práci i doma. Můžeme zhubnout, ne najednou 20 kg, ale 0,5 kg/týdne a za nějakou dobu to bude těch 20 kg. Pokud z duše nenávidíme cvičení, no pociťujeme bolest zad. Až je pak bolest nesnesitelná už jednoduše musíme něco udělat. Začít postupně posilovat. I tady Kaizen pomůže.

Závěrem: 

Tento přístup je aplikovatelný do různých oblastí. Chcete vylepšovat služby, které poskytuje vaše firma zákazníkům? Hledejte maličkosti a začněte od nich. Bojíte se někde promluvit a vaše práce to vyžaduje? Uvažujte, zda začít podnikat? Potřebujete pod sebou vytvořit funkční obchodní tým? Hledáte uplatnění v životě? Toužíte po cestování? Zkoušejte to pomalu, úspěch je jistý. 

Máte chuť načerpat energii ještě před koncem roku? Zvu Vás na workshop "Sebepoznání pro ženy" nebo motivační kurz "Cesta k úspěchu". Je to příležitost nahlédnout do své duše, načerpat energii a doplnit elán na závěr roku. Jednoduše popřemýšlet o tom, co v dalším roce. Užijete si báječný den a získáte navíc ještě dárky ve formě knihy, e-booku a 1 hodinové konzultace na téma osobní rozvoj.


Přeji Vám krásný podzimní den,


Zdenka

Twitter: zdenka_t
Ebook: Kaizen- chci změnu
Koučink:
 
www.kouc-koucink.cz 

Kurzy: www.edux.cz
 

Užitečný článek? Podělte se o něj se svými známými na Twitteru, Facebooku a jinde. Děkuji. Připojte se k odběratelům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...