čtvrtek 22. března 2018

Proč mě tak nadchnul sketchnoting?

Protože jsem pochopila, že je vhodný téměř pro kohokoliv. Jednoduše pro všechny, kteří umějí zanechat jakýkoliv, byť i dětský a z jejich pohledu ne tolik umělecký obrázek. 

Jsou to vizuální poznámky. 

Tento způsob je jednak rychlejší, kreativnější, rozvíjí vaše dovednosti, jde o zábavnější formu zapisování poznámek, a vypadají hezky.  

Čím jsem začínala víc než před rokem já?

Začněte čtvrt stránkou. Následně můžete v dalších krocích rozšiřovat své obrázky. Prvním můžou být rámečky, ikonky, komunikační bubliny nebo jednoduché postavičky.
  • Jděte po částech na základě si připravíte portfolio pro své sketche. Inspirujte se mým workbookem. Stáhněte si obrázky a kreslete.
  • Pokud v začátcích nebudete ihned spokojeni s vlastním tvorbou, tak to neberte hned jako svůj neúspěch. Kreslete a kreslete bez toho to nepůjde. Zeptejte se svého okolí, co se jim líbí a trénujte dál.
  • Můžete si vytvořit na sociálních sítích profil a testovat, co se líbí a co ne. Obvykle to, co se líbí nám, se nemusí líbit ostatním a obráceně. Můj testovací profil.
  • Potěším vás, i kdyby to nevyšlo, učíte se, jak pracovat s metaforami )jak jsem ztratil halvu) tj. zjednodušování myšlenek pomocí jednoduchých obrázků vyjadřujete třeba složitější myšlenky.
  • Roste vaše kreativita díky níž máte více nápadů a zvyšuje se váš potenciál a vaše výkonnost.
  • Kopírujte druhé, někdy až na konci této řady najdete sami sebe a objevíte svůj vlastní styl. Pokud si lámete, tak jako já někdy, že styly úplně nejsou jednotné, tak co to všechno sjednocuje je právě vaše osobnost.
  • Toto není moje moudrost, ale inspirace právě z knihy od Austina Kleona. 

    Čím vás potěším, nepotřebujete být ani umělcem.
    Své poznámky si zapisujete pomoci obrázků. 
Kreslení můžete použít i při obchodním jednání. Jsou pomocníkem pro lepší srozumitelnost a nalezení řešení ze zapeklité situace i v týmu:) Od května 2021 existuje kniha: Jak jednoduše na sketchnoting, zkuste si doma jednoduše čmárat. 

Výborný způsob, jak relaxovat a načerpat novou energii i pro redukci stresu. Klidně ho můžete využít i pro sebe pro srovnání myšlenek, priorit tzv. myšlenkový úklid hlavy.

Tak co pustíte se do sketchnotingu
Využít můžete webmináře, workbooky nebo videokurz, které jsem k tomuto tématu vytvořila.

Mějte se hezky Zdenka

Instagram: Zdenka
Tréninky: www.edux.cz 

Pokud se vám článek líbil, sdílejte jej a doporučte jej tak ostatním – děkuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...