neděle 4. listopadu 2012

Změna jako mávnutím kouzelného proutku

Cesta k prospěšné změně
Taky rádi pozorujete pozitivní změny na lidech? Ještě lepší je být přímo u toho.

Měla jsem na kurzu a následně na koučování  pána - říkejme mu Ondřej, který měl zájem o práci v zahraničí, a než se o ní začal ucházet, tak se chtěl věnovat sám sobě a svému osobnímu rozvoji s důrazem na vlastní sebeprezentaci.


Když jsme se poprvé setkali, Ondřej byl velmi seriózní, moc se neusmíval a přišel v černém oblečení. Všechno ho zajímalo, dobře spolupracoval a postupně doma pracoval na domluvených oblastech. V mluvení byl poměrně konzervativní, trošku mi připomínal "kamennou tvář". Ondřej se hodně ptal, působil na mě smutně a vážně.

Postupně jsem si všimla, jak se mění, po druhém a třetím koučovacím setkání se oblečení začalo zesvětlovat a postupně se měnila i nálada. Dokonce začal používat slova, když mi něco o přestávce říkal, jako "prostě to bylo skvělé, prostě..." a nadšeně to opakoval. Začínal být usměvavější a uvolněnější.


Na poslední schůzku, kdy jsme celý proces společné práce končili, Ondřej přišel ve světlém obleku, neustále se usmíval, byl to pro mě úplně jiný člověk. Poslední mluvený projev, který nakonec absolvoval, byl perfektní.

Na můj dotaz, zda si toho ještě někdo všiml, mi řekl, že jeho přítelkyně - že mu už hodně dlouho neposlala zamilovanou sms a že mu teď najednou jednu poslala. Cítila jsem z Ondřeje, že je celý uvolněný a změněný. Škoda, že nevím, jak dopadl u toho výběrové řízení.


Závěrem:
Pokud opravdu chcete, tak zvládnete spoustu věcí a vaše vnitřní změna a pohled na život se projeví i navenek v náladě, slovech a třeba i v oblečení. Věřte, že i ostatní si toho všimnou. Máte rádi příběhy? Poslechněte si Zdenčin pokec, nakopne Vás.

Moje doporučení:
Tentokrát použiji citát. Využijte individuální přístup práce na vlastním rozvoji třeba i formou koučování. Můžete taky vyzkoušet na 30 minut SKYPE koučink, stačí mi napsat na e-mail, co by vás zajímalo. "Začátkem všech úspěchů je touha. Pamatujte si to! Slabá touha přinese slabé výsledky, tak jako malý ohýnek vydá málo tepla." Napoleon Hill

Přeji krásný den,


Zdenka


EbookKaizen- chci změnu
Koučování: 
www.kouc-koucink.cz
Podcasty: Zdenčin pokec - podcast úspěšných

Pokud se vám článek líbil, sdílejte jej a doporučte jej tak ostatním – děkuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...