čtvrtek 10. října 2013

Malými krůčky ke štěstí a spokojenosti

Jsem moc vděčná za své klienty a klientky. Když je poslouchám, uvědomuji si, jak jsou úžasní a skvělí. Když společně pracujeme, tak i když si to pravděpodobně neuvědomují, posouváme se vzájemně.

 Nebuďte slepý, překvapí vás, co uvidíte!

Cesta k prospěšné změněKlientka Radka, která byla hodně zaměřena pouze na hudbu (hrála na hudební nástroj a byla v tom úspěšná), si díky koučování uvědomila svoji „jednostrannost“ a  začala číst, dodělala si autoškolu, vnitřně se uklidnila, urovnala vztahy v práci. Povedlo se jí opět otěhotnět, jednoznačně kvete a je šťastná.

Když jsme na jednom koučovacím sezení přemýšlely o tom, jak si uspořádat život, a ona mi říkala své nápady. Nějakou dobu jsme se neviděly, až mi zavolala a řekla, že všechno to, co jsme plánovaly na koučovacím sezení začala aktivně realizovat, a to podle "našeho" scénáře - v podstatě se sen, který snila, teď už realizuje. Všechno by mělo být hotové tak do dvou let.



Dále mám klientku Moniku, která má jako hobby módu, kosmetiku, styly a typy účesů - to vše aktivně sleduje. S ní jsem si ještě více uvědomila, že žena, i když nemá ideální postavu, může být krásná, a to jak svým vnitřním nastavením, tak i vhodným účesem, oblečením atd. Pro mě to vyjadřuje motto „Buďme krásné takové, jaké jsme, a nechme si poradit.“


Další klientka Ivona mě překvapila, co všechno zvládá a jak skvěle si po tom, co se vyrovnala s nelehkým dětstvím a komplikovanými vztahy, uspořádala svůj život a kariéru. Kolik má v sobě energie a víry sama v sebe, je obdivuhodné. Pro mě je neuvěřitelná ta její spousta energie, optimismu a vitality.



Klient Pavel byl naopak takový nevýrazný, klidný, všechno, co jsme probírali, analyzoval. Nakonec mě velmi překvapil svou „vnější“ změnou - zaměnil tmavé, podle mého názoru smutné oblečení za světlé barevné a začal se daleko více usmívat na lidi kolem sebe. Pro mě je to důkaz, jak se vnitřní změna postoje, přístupu k sobě samému může projevit i navenek změnou nálady a chování. První a poslední schůzka s Pavlem byly velkým kontrastem.



Klientka Eva je paní před důchodem, je vitální, má spoustu nápadů na podnikání, čte velké množství literatury (i já si od ní beru tipy), zpívá, kreslí a hraje, denně cvičí, aby se udržovala v kondici. Tolik aktivit a pravidelné cvičení, to je pro mě inspirace - disciplína, různorodost aktivit, skvělá kondice, pozitivní naladění a výborný vzhled.



Závěrem: Každý člověk je originál sám o sobě, a i když něco chce ve svém životě zlepšit a i když se momentálně cítí špatně, tak i přesto může být velikou inspirací pro ostatní. Přijďte do kurzu "Sebepoznání pro ženy". Dejte čas sami sobě a uvědomte si svojí vlastní jedinečnost - odlišnost, inspirujte se i jinými a odstraňte zjednodušující způsob, kterým se na sebe díváte. Pokud si uvědomíte, co sami umíte, pomůže Vám to posílit vlastní sebedůvěru.


Moje doporučení: Ukončím citátem: „Kdo chce, aby se mu splnilo, co si přeje, musí být optimistou.“ (Elsa Trioletová). Jsem vděčná za setkání s různými lidmi, díky kterým se i já mohu rozvíjet a rozšiřovat si své obzory a učit se.


Přeji krásný podzimní den,

Zdenka

Pokud se vám článek líbil, sdílejte jej, připojte se k odběru článků na blogu či doporučte jej tak ostatním – děkuji 

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...